TODAY IS TODAY!

Egentligen har jag gjort en hel del grejer idag, Liksom varit i skolan, lärt mig
en massa grejer om hur man ska ta hand om någon som har gjort sig illa samt
släckt bränder (jag failade på dockan, jag vet!) Har kännt mig så rastlös hela
dagen och förstår inte varför, slutade klockan 14.00 idag och har ju inte direkt suttit
vid en bänk typ hela dagen!
Men efter skolan gick jag ju ifs hem, satt framför datorn osv...
Sedan gick jag till morsan i brist på socker, Glömt nyckeln o gick tillbaka
Hela dagen har varit fri men aja.. antar att vissa dagar är så o att det är ngt
man får ta då och då! elleer?
"Kolla sminkade mig till katt och tog en massa ula egopics, det e lika!"
"Alla måste väl ha käkat bulla idag? Kostar ju typ bara 7 spänn styck på ICA!"

Saknar dig så otroligt Isak, snart kommeru till stan och då blire mysii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0