10.00, SAL 132

MarkandsMedia, När det kommer till vissa ämnen så brukar jag fundera för mig själv, Varför valde jag detta?
Men allt är enkelt om man väl visar lite intresse för det, 2 lekioner har jag skrivit en fake-faktura i power Point till min och Joannas redovisning,
Tycker den är fett najs men börjar bli lite less på att
"Klicka-Kopiera-Skriva-Lägga på plats-Dra linje" om och om igen..
Mycket siffror och allt det jag / Vi gör
behöver vi egentligen inte göra men gör det iaf pga få detdär lilla extra i vårat betyg,
 
Btw. Det är administration vi har just nu som lektion, Min första lektion på dagen...
eftersom att jag inte visste att vi hade Matte B på morgonen -.- !















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0