Dehär med wordfeud!

De är inte bara jag som undrat vad det är, men alla som har såndär android på sin mobil elle vad det heter har wordfeud, Först tänkte jag att det va nå lite såndär kutt-kill-kutt spel som man typ blev beroende av.
Men sedan frågade jag en kompis vilket var " Det är ungefär som alfapet"
Hur in i H-EL-VETE blir man beroende av alfapet!? :O
Va en kommentar på facebook " men fyfan vad nördigt! " Yes, really agree!
Vad tycker ni? och vad äre som gör spelet så beroende för er alla?
Dela gärna med er för jag vill VERKLIGEN veta det!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

sv: fast nu beror det inte på något sånt, har ett utputande revben fastän jag är proppmätt och står upp? men de syns bättre när jag ligger, och det hela tror vi beror på att jag har skolios och sne kropp, de är inte det att revbenen putar ut utan ett ligger som det ska och syns typ inte ens.. men de andra ligger fel. det putar inte bara ut utan ligger som på sidan, alla som har sett det säger att det ser brutet ut men jag har ju inte ont så.

2011-09-18 @ 15:47:03
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: FotografOlivia

Wordfued är bäääst!Q

2011-09-19 @ 20:12:23
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0