MORNING, I'M FUCKING DEAD!

Vaknar klockan 06.30, Går till skolan 08.00 (sry för förseningen), Börjar dagen med administration,Arbetsmiljö och säkerhet samt engelska då man ska ha några sådär 30 glosor o ritar ett horoskop!

Finns det ingen viss lag för att man inte ska vakna föööör tidigt, Seriöst! Börjar skolan 08.00 och har just nu ca 5 lektioner till 16.30! Den sista lektionen är onödig för ingen orkar lyssna tillslut!

Vissa har det värre men detta är jag inte van vid, MatteB, Retorik, Arbetsmiljö och alla domdär grejjerna om ekonomi osv.. Siffror överallt! Får huvudvärk bara man tänker på det för en sekund faa-aan!














Kommentarer
Postat av: Louise

ah gud jag skulle nog inte klara av det! Hoppade av skolan pga av plugg, men nu när man haft en paus på några år hm kanske... Fast nee inte min grej, men jag beundrar alla starkt som kämpar sig igenom skolan och gör sitt bästa hela vägen! Det är värt det, lovar! Så hang in there! ;)

2011-09-09 @ 19:09:25
URL: http://lollostraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0