NEW YORK!

Det kommer bara mer och mer resor i skallen. I november åker jag till New york då vi ska hyra en lägenhet där o vara där i en vecka med min käraste och finaste släkt, Sedan i sommar ska jag nog trodligtvist att åka till Alanya med några kompisar. Sedan bestämde vi även idag också att på våren i 3an så ska vi pka med klassen bort typ till London. Har seriöst planerat mina resor tills jag går ut nästan,
Nu känner man verkligen att livet rullar på, Känns som att man blir mer och mer vuxen för varje dag som går.. Jaa!
Bara för att jag inte kan inse att jag kommer att gå ut gymnasiet en dag och flytta till en annan stad!
Men jag älskar tanken av att få flytta och uppleva annat än Kiruna!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0