På 2 dagar!

2 dagar, det har varit danstävlingen i Fredags, Kan direkt säga att det var sjukt värt att dra dit o titta!
Jag har lärt känna nytt folk ( som dock inte är från stan ) Men dedär med att träffa nytt folk från andra städer är sjukt mycket bättre än folk från denna stad ( då alla lever på dåtiden ) En sjukt fin kille träffade jag, Isak som kommer från Luleå och som va med o deltog i danstävlingen va en av den underbaraste kille jag någonsin träffat.
Ingen behöver bli helt till sig att jag skriver detta här utan han vet om det ;)
Ångrar ingenting, säger bara att helgen var sjukt värd och nästa helg blire kanske en resa till Luleå för att spendera tiden med den finaste <3 Lägger upp bilderna imorgon, Tack för att du är så underbar Isak Kemi <3

Bjuder på ngn mongobild från webcam
Inte ofta det bjuds på sånthära! ;)

Kommentarer
Postat av: isak kemi (a)

du är underbar och de e inget kanske att du kommer hit de är ett måste vill ju träffa dig



DU är underbar <3

2011-09-26 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0