Typ rutten!

Blöööh, känner mig ba usch usch nej nej nej! Ska jag berätta lite om min dag som kissie?

Öhhhm idag har ja typ sovit och sedan vaknade jag klockan 5 och sminkade mej heeeela morgonen till typ ungefär ba 8, När jag kom till skolan så fattade jag ingenting så jag ba tänkte"dehääär går inte!"





... Men nej seriöst nu, Känner mig rutten. Blivit förkyld och hela alltihopet and guess what!?
Vi har friluftsdag imorgon.. + jobbet! FUCK MY LIFE RIGHT NOOOOW!

Om jag e riktigt dålig säger jag faktiskt det till pappa, för han vet att jag har nysit heela dagen (seriöst!)
Känner hela tiden att det kittlas i dom två hålen men asså det blir liksom inge nysningar ;S

Näää.. nu ska jag sova innan jag går överstyr! Goo natt på er! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0