# Don't be a bitch! #

Dethär med ord.. Hur kalla och obrydda människor kan vara, Jag kan knappt inse det!
Jag är en sån som hellre tar smällar än ord, Ord plågar en psykiskt och plågan kan vara kvar för hela livet,
Det värsta med det är att det faktiskt är sant!...
Om någon någonsin hade slått mig, Så hade det varit lugnt om man jämför!
Samma gäller killar och tjejer!

Jag har lärt mig att man inte ska välja den snygga typen som första alternativ eftersom att jag
har blivit sårad såå sjukt många gånger och det förstör inte bara ens självförtroende utan ens självkänsla också!
Jag hatar, Seriöst HATAR såna killar som liksom "jag är så snygg och kan göra vad jag vill!"
Svaret är klart NEJ! Man kan inte göra vad man vill! Finns faktiskt folk som har sitt självförtroende
bunden till sin självkänsla. Finns folk som går in i en deprimation eller tar livet av sig pga att EN PERSON tycker bra om sig själv!
Så fu**ing sjukt!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ser vänner, RIKTIGA VÄNNER som är otroligt fina , Men som sedan har blivit så sårad pga
att tjejen/killen varit för svag, Varit för svag för att känna lite ensamhet.
GUESS WHAT! Ensamhet är något man får när man beteer dig dåligt!

Är så arg att jag skakar, Vill mina vänner väl, Saknar kärlek och orkar inte mer!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0