Can't breath..

Jag mår inte bra! Inte för en dag i 4 månader har jag kännt mig uppåt. Varje sak jag gör o tänker på blir till negativt, Så fort jag kommer bort från staden och umgås med annat folk så blir allt bättre.
Jag vet inte hur det ska gå i stan, Vet inte hur jag ska förklara till min mamma och pappa att jag inte klarar av det, Har ingen direkt anledning till varför jag är nedåt heller. Har försökt ge stan en chans nu i ett år, Vill ha vänner nära som verkligen bryr sig, Påriktigt!

Känns som att i Piteå så finns det personer som bryr sig mer än vänner i stan. Jag har inte gjort någon något och ingen har gjort mig något. Men alla minnen, Jag vet från botten att jag behöver något nytt. Hur fan ska jag klara av detta!? Det bryter ned mig till botten och säger bara att jag saknar er alla i Piteå, Ni finns där för mig, tack!
För just nu är det ni som får mig att överleva..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0