FLYTT TACK!, NGN?!

Alltså Kiruna är fett tråkigt! Finns inget att göra i stan och alla här i stan får en depp känsla när dom går ut och tittar på tempen eller bara känner dendär blåsten och regnet som kommer mot en och förstör ens smink.
Man vill baa skrika ut " AAAAAAHHHH VA JOOBBIGT!! " Sedan när man kommer hem så ser man en dip-liner fläck på ögonlocket, under ögat, ett streck mot kindbenen och lösögonfransarna som kletat sig typ på det värsta sättet som finns, OCH INTE NOG MED DET!! Kläderna som man har tagit på sig, dom kläderna man just köpt på HM och planerar till en lördagkväll med polarna, Jaa dom är ju heelt körda dom!
Idag har jag tillomed haft så tråkigt att jag tog konstiga foton i min garderob tryckt mot min jenasjacka.
Är det ett vettigt liv? Näääe tror inte det! Tror mer jag behöver psykisk hjälp eller ngt...
(BEVIS PÅ HUR TRÅKIG MIN DAG HAR VARIT, USCH!)












Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson¤

flytta till mig till gävle!

2011-09-22 @ 21:38:52
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Ja de är snygga å ganska sköna :)

2011-09-23 @ 13:13:40
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0