Utan mus ..,

Dethär var jue ändå inte så svårt. Är inne på skolans dator utan en mus, Testade sig fram och jaa, man klarar sig utan en mus, Snacka lätt detta va! Ska in på face book snart också och titta där. Gilla inlägg med tangenterna ;D .
Alla är möjligt när man är någon som heter Amanda Berggren.


Morgonen har sugit b*lle!
Haft nyss nationella provet i matte. Tyckte inte det gick så bra om jag ska vara ärlig men mina uträkningar såg rätt så bra ut, Jag visade vad jag skuklle räkna ut på uträkningar men kunde inte visa svaren (på sista frågan då) ;S. Dessutom så gjorde jag fel med att jag trodde att ett rätblock va ett klot ;S. Ännu värre .. Men som tur är kan man få bra poäng för uträkningarna också.,  Nåjaa ska vara översocial på matte i muntliga så att det går en aning frammåt iaf. Sedan nästa vecka på torsdag har vi C-provet i matte. Snart har vi även matte och engelska muntligt. Får se hur det går men jag MÅSTE kämpa för att komma in på MM (Marknadsmedia). Om inte så blir det säkert att pendla mellan Kiruna-Gällivaare varje morgon.. VÄGRAR att bo i en liten jävla by eller vad fan det nu är... Njaae tror att gällivaare är en stad XD. Men dem har iaf så jävla tråkiga affärer så man spyr. Dessutom finns det mke bättre människor här (; Om ni undrar vad som finns där som jag vill gå är Handels. Lite av den linjen kanske skulle passa till inköp kanske ;D 

  Men somsagt så får jag se vilken linje det blir. Ska plugga på och kämpa nu så jag kanske höjer betygen . Hade varit underbart ;P
.. Somsagt så kommer mina nära och kära se att jag lever för skolan denhär terminen XD














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0