hej hej ;)

Dagen har varit som en vanlig dag i skolan.. Nee där ljög jag! Vi hade faktiskt skattjakt och frågequis med MM 1,2 och 3. Vaa helt okey och jag kom i en rätt så bra grupp så kan inte klaga!, Efter det så gick jag till Mats och satte mig, köpte klubba och lyssnade när dom pratade med Rova.. Vilket va på ett speciellt sätt ;) . Efter det så väntade jag i ca en timma på att han skulle sluta. Gick hem tillsammans och åt när vi kom hem. Jag var jävligt trött så gick och la mig efter maten och kände när jag vaknade att jag inte hade någon vidare lust att träna, Men gjorde det iaf utan Mats. Han dissade mig eftersom att han skulle träna på sporthallen med hans poolers.. Men helt okey, Vem bryr sig eg? Aaaja nu ska jag dra mig till duschen och sedan vänta på Mats och sussa. Blir bra det ;)

god natt <3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0