Ännu ett par..



Jag kan ju börja med att min morgon var kaos! Såhär var den..


1. Vaknade inte på det rätta sättet *Only Mats know*

2. Mitt nät fungerade inte som det skulle så kunde varken lyssna musik eller blogga.

3. Hittade inte delar av mitt smink, Började fundera om det va stöld XD

4. Hittade inte mina kläder som jag planerat i huvudet att jag skulle ha.

5. SNÖSTORM till jobbet, När jag kom fram såg jag ut som en panda.

Inte det roligaste som kan hända va?..

Så idag efter jobbet så tänkte jag dendär " synda tanken " om mig själv
för att få en anledning till att unna mig på ett sätt.

Jag tänkte " Min morgon har varit helkass, jag är värd dehär "

och det var då jag köpte ett nytt par lösögonfransar, YES! You love it! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0