I LOVE:



Ni som inte följt min blogg hela ert liv kanske inte vet att jag ÄLSKAR Kings of leon,
Har varit det i typ 2-3 år nu. Har inte varit på konsert men vill verkligen åka,
Jag har ju liksom problem att spara pengar också XD Så går ju inte riktigt bra, haha!
..och fick kommentarer igår att jag inte gillar gammal musik, aah såhär är det, När det
gäller gammal musik så menar jag klassiker eller Madonna-låtar. Kings of leon har ju
gamla låtar men ändå lyssnar jag på dom och tycker att dom är grymt bra.
Varför stör ni er så mycket om jag skriver att ; " denhär låten gillar jag "

också äre liksom " du gillar inte den låten för att den är gammal "

Hahaha! Vet inte var ni har fått allt ifrån kära läsare ;P















 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du vet, man ser mycket på facebook :)

2010-12-20 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0