IDAG ;)

Sitter här hos min far, ska snart ta fram julgranen :) Va inte med hos mamma när dom gjorde det så får väl bli här då :D
Mats ska fira jul med oss också, Hans föräldrar jobbar på julafton så han firar en dag innan i byn och dagen efter med oss Berggren ;) NIIICE!

 Har varit trött hela dagen o bara kännt "guuud! "

så nu blire nog att bara vara hemma och ta det lugnt, har dessutom tagit av mig lösögonfransarna och ser
förjäävlig ut, Har bara jobb idag och på onsdag, Sedan äre lov för mig. Börjar väl jobba sedan igen i ca 2 veckor och sedan äre då skola, Längtar seriöst till skolan, Det jag brukar göra på jobbet är att ;

1. sopa golvet

2. sitta eller fylla soptunnan med kartonger

3. Hälsa på kunder

4. gå igenom lagret och ixa o dona,

5. ta upp nya varor och flytta hela lagret om de inte får plats.


Det är ungefär så jag gör det, Fungerar ju men skolan är lätt
och chill, Kanske därför man längtar lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0