Kan inte sminka naturligt..




 Om jag hade sminkar mig naturligt eller inte alls så tittar
folket på mig som om jag var ny på skolan, Dom vet inte
vem jag är utan mitt fixx, Kul grej ändå att det kan vara så,
inte undra på att jag gillar att fixa mig, Förut i högstadiet var
jag den typen som hellre gick ofixad till skolan eller ut men
nu när jag går ettan på gymnasiet och även gått ned sisådär
20 kilo så är det mycket roligare att fixa sig :D Var även och
köpte mer smink idag på Kicks, Bra att ha! Hade slut på vit
ögonskugga och va även tvungen at köpa mera lim till
lösögonfransarna, Köpte ett par till när jag ändå höll på ;)
Smart vaa ? ;P Men nu ska jag ta och packa till Vittangi,
Hörs later babes!

Lite bilder från tidigare idag ;

-Aldrig för mycket ;)

-Snälla! Låt mig sova!

- Packning pågår!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde du för att gå ner 20 kilo? kan du inte typ skriva ett inlägg om det`? :)

2010-12-11 @ 16:21:24
Postat av: joanna

säger bara en sak, herregud amanda, herregud...

2010-12-11 @ 18:41:07
URL: http://joannakauppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0