" OMG! SHE DON'T CARE, WA HAVE TO DO SOMEHING ELSE!"

Haha! Gillar rubriken, Diggar den hårt! Aaja, Men har nyss käkat middag.
Inte för å göra Rebecka avis men vi käkade persikokyckling ;)
Imorgon firar jag jul med pappa och Albin och sedan på fredag med mamma,släkten o Mats.
OFTA INTE NAJS LIKSOM?! :D

NI SOM ORKAR MED MIG,HUR JAG ÄR!

Min andra blogg är ju lite som lunarstorm fast med blogg och får meddelanden dygnet runt,
Alla skriver typ ; Du är ju glad hela tiden, Hur lyckas du?

och det är sanningen, alla som har sina bloggar där är mycket trevligare och positivare än
dom som har sin blogg på blogg.se . Jaa, jag ska ju inte säga så mycket.. ALLA är INTE DET.
Så misstolka det inte negativt, Men skriver exakt likadant där som på denhär bloggen, och dom
skriver bara positivt! :D De är jäävligt skönt!

HAHA, UNGAR SOM TYCKER DET ÄR COOLT ATT SNUSA!

Hörde några på skolan som tygligen vill att jag ska ändra på mig, och ni läser äkert min blogg.
Men säger bara, Har ett mycket bättre liv än dig och varför ska jag lyssna på någon som aldrig
är i skolan, som aldrig gör något i skolan? XD SKRATTRETANDE.SE

Aaaja, jag kan acceptera folk som dom är ;)
De som är det positivt med mig! Kom till mig om
du vill bli accepterad som du är därinne och på utsidan
Du är välkommen :)

PS.. Saknar dig Rebecka <3,
Syns snart Amanda <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahaahahaha jag älskar din blogg! du är sjuk. nästa gång du går genom rasthallen, KOLLA BAK och se hur många som viskar bakom dig när du inte har några leggins eller hudfärgade strumpisar på dig... förstår inte hur du tänker, och visst, alla är olika, blahablaha.. men vafan? blä



men kom och tänka på en sak, du skrev;

"Hörde -> NÅGRA <- (observera) på skolan som tygligen vill att jag ska ändra på mig, och ni läser äkert min blogg.

Men säger bara, Har ett mycket bättre liv än -> DIG <- (WTF? var det inte "några" nyss?) och varför ska jag lyssna på någon som aldrig

är i skolan, som aldrig gör något i skolan (vad vet du om hon gör något i skolan? hon har garanterat bättre stil än dig & är duktigare än dig i skolan? du är säkert ett ig-barn, och finns nog ingen som har värre stil än du på skolan) ? XD SKRATTRETANDE.SE"



din blogg är skrattretande.

2010-12-26 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0