Sovmorgon ännu en dag ;)

Gud vad skönt det är att ligga o dra sig i sängen utan att oroa sig för att komma försent eller att inte hinna sminka sig eller nå sånt, Det är ju typ de bästa som finns! Börjar bara klockan 09.05 men ändå, kan sitta framför datan i ca en halvtimma och blogga, kolla något nytt på face book eller bara chilla, Aaja, Idag ska jag baka muffins efter skolan med Mats tror jag, För imorgon är ju min dag ;) Mamma får nog fixa tårta, Ska dra och köpa godis o sånt också till imorgon, Gud va gott! Men det finaste med att fylla år är nog frukost på sängen ändå, Kommer ihåg när man var liten att man inte kunde sova och låg vaken från klockan 06.00 på morgonen och väntade på att någon skulle komma sjungandes med några presenter och en bakelse o frukost, Gud vad härligt!
Men vet ni vad!? Nu ska jag hitta en låt här att ta till ett annat inlägg :)
ha en bra dag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0