SKOLFOTO IDAG

Jag har haft hela morgonen full med grejer att göra, Som att sätta upp kläder till Albin + Borsta tänderna på han eftersom att han skulle till tandis, Har även haft fullt upp med att fixa mig och bestämma kläderna till mig + skor, Men nu har jag hittat det jag vill ha, Tog fram en kavaj, ett par höga pumps,slitna jeans och ett svart linne. Jag lovar, det är assnyggt !, Men vill inte heller se ut som värsta hotellchefen (vilket jag gör). Men det är siste året och då får man ta lite skit XD. Har hittat så mke bra musik på senaste tiden som Kesha -Take it off, Kesha - Your love is my drug, och en massa annat, men nu ska jag brja dra mig till skolan, Har så mke att göra där :), Vi hörs senare ;),



/Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0