Dagens bloggare

Har inte bloggat något idag/igår, eftersom jag bara har varit ute och fotat en massa, man kan säga att jag tog en kort ledighet från bloggen för att fota mera till bloggen, Har knappt tid ens nu att skriva, Klockan är liksom ett på natten nu och jag ska upp klockan halv 6 eftersom vi åker till Luleå imorgon, Ska även gå på IKEA påvägen dit så är verkligen ett tecken på att jag borde sova ^^ .. Undra om man får fota där inne??, Jaa vem vet, tror att jag smygfotar iaf ^^ HEHEHEHE! Iblan är jag lite mot lagen men vem faaaraao bryr sig ;D. Men här är lite av bildena från idag, Ni som har min Face book kan se mera där ^^
Men nu tänkte jag faktiskt ta och sova lite, Så fort jag kommer dit och har möjligheten till en dator så lär jag börja blogga igen som en dåre, PROMISE MY CUTE MUFFINPEOPLE ;D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0