Från dagen till kvällen ^^


Här hos min mamma, hade just fixat mig och väntade på Mats, fotot är taget av Mats!


Hos mamma, då jag väntade på att Mats skulle komma


På vägen till Mats så tog vi foton på allt, Här tog Mats ett smygfoto när vi gick och jag tittade bakåt för att se vad han gjorde..


Utsikten från min mamma, det är bara så att man bor vid ett berg om man bor på ett annat..
dvs för ni som inte riktigt förstår att Kiruna är byggt på ett berg ^^



På datan och fixar bilderna , fotade mina snygga brillor på tangentbordet ^^

Jag hos pappa, Står och väljer kläder som jag ska ha med mig hem till mamma ^^


Mats tränar hårt på gymmet och jag smygfotar lite ^^ Gillar de (Y) Dessutom så vägde jag mig och fick se att jag yttligare hade gått ned 3 kilo ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0