Hemma i Luleå ^^

Nu är jag här i våran syuga ( Vilket jag kallar hemma i detta tillfälle ), har just pustat ut efter hela resan från Kiruna till Haparanda och sedan till Luleå, Finns inte speciellt mke mera att göra här än att springa och hoppa studsmatta, men varför inte träna då ^^ Bra tillfälle när man är här tills på söndag. Ska inte heller käka något godis imorgon, Jag tror att jag sparar dedär som jag köpte på Candy World tills nästa helg eller helgen därefter, Vi får ju se ^^

Hojja har hicka, Gud vad jobbigt det är,Man får ont i magen och bröstet av det... Undra om man bränner mera kalorier när man hickar än annars, Isf ska jag hicka oftare ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0