inte så mke bloggande..

Är inte hemma just nu och brukar inte heller blogga från mobilen även om jag borde göra det. Just nu är jag i Vittangi, Sover här en natt till innan jag åker till Eskilstuna med Mats imorgon på morgonen. Vi är där tills på Torsdag och sedan tar vi tåget till Stockholm. Ska träffa Faster,Umgås,shoppa, Gå på grönan och en massa annat. Tar sedan flyget hem till Kiruna igen på Måndag om prick en vecka :) Det kommer verkligen bli såå skönt att åka på semester :) Nu när jag inte har alla mina program på denhär datorn och det så kan jag inte sätta in dagens bloggare och dagens musik så ni får nöja er med att jag skriver om livet och det tills jag kommer hem igen, Kanske är så att jag lägger in ett videoklipp eller något sådant när jag är borta .. Jag får ju se hur det blir :) Men ha det så bra nu alla!





Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor, snygg!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-26 @ 23:24:46
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0