Lazee, en så jävla grym artist

Eftersom att jag bor i Kiruna går jag bannemig och ser på Kirunafestivalen varje år. Tittade på Lazee igår med en massa kompisar, Matsen är ju biff så att han gjorde att jag kom längst fram till Rebecka. Jag sjöng och skrek hela tiden tillslut så pekade han som rappar med Lazee med två händer, Gjorde samma sak tillbaka, och nu skryter jag till alla över det också, Erkänn hemsk jag är ;O Men som att inte du hade gjort det (;
Idag (fredag) Ska jag titta på Markus Krunegård och Dead by april. Röjj i publiken de kommer bli när Dead by april är där eftersom att dom är typ för ALLA åldrar! Men kommer bli så jävla kul, Imorgon blire att gå med tjejerna också, Faaan va najs! (; Blir att se maskinen då ;D














Kommentarer
Postat av: Johan

De va jäkla röjj ;d

2010-07-02 @ 14:54:06
URL: http://johanstoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0