Regnigt ute..

Vaknade med regn ute.. Hatar det verkligen, hade ju velat gå på stan och sitta i solen och bara njuta men så förstör vädret typ allt .. Hojjja. jaja får stå ut med de då. Vaknade halv 11 idag, var uppe ganska sent igår också. Ska inte äta frukost ännu uta jag ska låta den få bränna lite mera kalorier innan jag stoppar i mig något. Har kommit på en macka med lågkalorier. Jag brukar alltid äta hårdmacka och ett vanligt pålägg typ smör och ost, Men igår köpte jag salsa ist som innehåller mindra kalorier och dessutom gör mera smak på mackan. Brukar äta två mackor med en varm dryck till tex kaffe eller te med lättmjölk i, Om man tycker att det blir för tomt på mackan så kan man lägga skinka eller hamburgarekött på eller något liknande, Det gör mackan mera matig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0