Zz z..

Nu är jag trött, tror att jag strax tar och bäddar ned mig i sängen. Mats sitter och tittar på tv just nu, Vette faa-aan vad det är men säkert något bra iaf, Har tittat igenom en massa foton och de som jag satte ihop till ett collage som ni ska få se (: Men nu blire att sätta på sig tofflorna och göra kvällens te. Imorgon ska jag också köpa after eight tee som finns på en affär här i stan (; Måste ju självklart smaka det!


Söta tofflor va? ^^ Fick dom av min fammo för inte så länge sedan, Älskar dom! Och helst här hos pappa eftersom att det låter så mycket när man går på golvet barfota XD




Men nu går jag och sussar iaf, Ha en bra fortsatt fredag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0