En vanlig dag.

Nu har jag just kommit hem för att pusta ut lite. Skriver hos min mamma ist eftersom att datorn hos min pappa dampar extremt mycket. Har nyss varit och handlat till helgen med min lillebror och pappa på coop. Svängde även förbi på Kappahl som nyss har öppnat. Efter det så höll pappa fortfarande på att handla så jag och Albin gick in till elgiganten och tittade på tv. Stackars pappa som hade letet sååå efter oss.. not. utan han gick in själv för att köpa en stereo till kurravaara. 'Jaha ni var här' var det ändå vi hörde och sedan fortsatte vi att tittta på programet. Ja jag kan säga att det är än så länge en lyckad dag, Vilket är varje dag (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0