IDAG 15 MARS

Idag blire att gå på gymmet och träna ett tag, blir nog att springa i ungefär 20 minuter och sedan så ska jag hem och hjälpa farsan med maten. Vet ännu inte vad det blir för någon mat, men hjälpa honom är något jag SKA göra, Efter det blire väl att umgås med Mats. Vi hittar säkert på något som vi gillar att göra, eller kanske något som vi alltid brukar göra XD, Tror det sedan blir något som att säga till farsan 'snälla att jag får sova hos Mats' Blir säkert inte eftersom vi annars inte får men man kan alltid försöka ;D. Men tror att jag slutar lektionen snart så jag ska ta och dra mig mot en annans blogg och titta igenom den.


Ha det bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0