LOVET PÅ G!

Nu är det äntligen lov! Men blir ju inte så mycket lov för mig eftersom jag tänker jobba till NO och Matte. Kanske inte det roligaste men man kan inte göra så mycket mer av saken. Det är jue bara 99 dagar kvar till sommarlovet ( då räknar jag med helger och lov också ). Så kan jue lika gärna kämpa hårt nu den sista tiden. Känner att man blivit tröttare nu frammåt våren och vill bara gå på vakan och grundenten. Efter det så är det stora sommarlovet och sedan Gymnasiet. Låter förjävligt kul. Tiden går så snabbt, Kommer ihåg första dagen i sexårs tillomed. Den ända som jag kände igen var Sandra och Joakim eftersom jag hade umgåts med dem någon gång innan skolan. Men igår såg jag att alla som hade sökt in på MM hade kommit in på första val. Jättekul eftersom det var jag som hade sökt in på det i första valet. Om ingen annan söker in sedan på första valet eftersom man har en chans att byta sedan också, Så är jag inne på MM. Men MM är en smart linje att gå eftersom den är bred och dessutom så har den ändå rätt låga poäng. Men nu är det bara att spika ALLA nationella proven ;D


 

 

Amanda Berggren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0