När vaknar han?

Jag vet inte hur länge dendär Mats va uppe igår, Vet inte heller när han kommer vakna. Tycker klockan är rätt mke nu. Men han är jue i byn så förstår om han inte har mke att göra XD . Har nyss varit på gymmet och tränat, Skönt som bara den, Var helt röd i ansiktet efter jag varit där.

IGÅR

.. Färgade jag håret också hade jag en mysig dag med moster, Åt mat där med henne och tittade på några filmer, Var mysigt att vara där med henne eftersom man inte träffat henne på rätt länge. Som tur är hon rätt ung också. De flesta som jag känner har mostrar som är 40+ men hon är typ 25. Kan vara kul att prata med henne och jag får alltid fixa håret på henne ( vilket jag älskar att göra ). Plattade håret på henne och gjorde lite uppåt där nere. Jättefint faktiskt. Vet inte varför jag inte tog en bild.



Amanda Berggren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0