Nu stänger jag ned...

Jag har börjat bli jättetrött nu, Känns som att jag kan lägga mitt huvud på tangentbordet och somna.. om jag ska vara ärlig XD, Men denhär dagen har sett ut på detta vis ..

Klockan var ca 07.00 då min älskling tog sitt fotsteg på min dörrmatta, överraskade mig med extremt kalla ben och kinder. Efter det har vi nästan bara myst på, Vi tittade på Irene Huss - Glasdjävulen, Det är en film jag rekommenderar bland Huss-filmerna, Sedan så kände vi att vi lika gärna kunde gå till hans lägenhet eftersom han ändå som snart skulle äta. Vi va hos han ett tag och tittade på tv -.- ..( vilket jag inte gillade efter ett tag ) , och sedan gick vi hem till min morsa igen. Jag tog och värmde en skål med soppa, och sedan gick vi in till mitt rum och tog en stödvila :), mysigt ^^. Efter det har jag inte gjort så mke mera förutom att ha gått på en promenad och prickat in allt som jag ska träna på i matte inför nationella :P ...
Så jag antar att allt är som vanligt eftersom allt flyter på snabbare är blixten ;P


Men nu ska jag ta och sova god natt mina vänner <3 





Kommentarer
Postat av: sandra

gullig design! ;D <3

2010-03-11 @ 19:42:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0