Today is the big day for the last time ...

Jo faktiskt så är det för sista gången en stor dag.. Kanske inte för mig men för dem fattiga iaf. Har hållt på med en boliviaBasar nu i tio år i sträck på våran skola och idag kommer den sista vara. .. känns lite konstigt att jag kommer lämna mitt arbete för dem ändå. Men dem lär jue säkert jobba med detta i flera år till, så dem lär inte dö där borta (iaf inte alla).






Vad ska du göra i Påsk??

jag ska...


 ..åka till Kurravaara över helgen. Mats åker nog till byn. Men kommer nog kanske umgås med Mickis och köra skoter och sådant. Gud vad kul det ska bli! Men kommer sakna älsklingen. Helt taggad inför ihelg. Ska bli så jävla kul! Våra grannar har kommit från Sundsvall också, så blir nog att umgås med dem också :P


Ha en bra påsk nu ;D








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0