När vi glider ifrån varandra

Somsagt så börjar alla mina kompisar på gymnasiet snart. Har ett par vänner som jag levt med ända från barndomen och fattar inte ännu hur det ska bli att glida ifrån varandra. Kan tänka mig på skolavslutningen när alla samlas vid varandra och verkligen ger stora kramar till varandra. Några flyttar bort från mig och några byter skola ( om jag då inte kommer gå på Hjampis ). Hur fan ska dethär gå??!. Man får isf hålla nära kontakt via dator,mobil och annat.. Hojja! Men vill säga till dem jag håller närmast av mina kompisar...
Jag älskar er, När ni kommer i svåra situationer, Ring och meddela, som ni alltid har gjort!
Tack för att ni finns, Minnen kommer alltid finnas kvar <3
Rebecka Johansson
Sandra Reineström
Michaela Åström
Sandra Hjortborg








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0