Otrolig rolig kväll

Igår kväll var så jävulskt kul! Har umgåts med Sandra,Mickis,Ch,Pontus och Simon. Ch och Simon kom lite senare men vi åkte allt från vagn till rygg på stan iaf ;D Kul kul :P '
Nu snart blire iaf att träna, ska träna varje dag nu till Onsdag, Kommer bara kunna jogga när jag är i Luleå men somsagt, Kommer blogga fast jag är där ,p Man har jue bärbar data också ;D
Ska titta skor och två klänningar. En till grungenten och en till skolavslutningen ,P
Iaf nu väntar jag på att gymmet ska öppna och sedan väntar en kväll med en massa kul framför sig!
Vi hörs jue <3

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson ;-

jaha.. vars var jag då?! ;o :(

2010-05-10 @ 20:11:26
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0