3 Okt..

Sitter här i min alldeles underbara säng med Mats och titta facebook osv..
Igår kväll va en underbar kväll med kompisarna. Jag och Joanna bakade tårta och dom va otroligt goda!
Kan ju även berätta att de blev frukosten ;) OBS! BILDER KOMMER SENARE!
Jag och Mats va iallafall på en promenad, Dehär är sista dagen jag får unna mig, Imorgon börjar allvaret med träning och kost på nytt igen och det är faktiskt inte bara för mig utan för Sandra hörde jag också.
Ska ringa till Lina någon dag och höra om hon vill träna med mig nu när jag träna ensam eftersom att Mats har börjat på sporthallen istället,Som tur så hade hon lust att testa iallafall på gymmet med mig :D
Men nu ska jag titta på skal och mobiltelefon.
Höööress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0