SVAR PÅ KOMMENTAR!

Svar på kommentar till ; Amanda-Prettyminds

"hur sköter du din hud??"


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Jag sköter knappt min hud utan jag hade helt enkelt tur när jag föddes, haha ^^
Jag har nästan aldrig porer i mitt ansikte, Händer väl då och då att man får en
finne eller två men det är sällan. Förut använde jag av mig ett kit som rengjorde
huden "Demons and angels" , Men somsagt, Är för att få det att kännas fräscht i
ansiktet :) Pröva den och se hur den fungerar. Tack för din kommentar Amanda!
(och för alla andras kommentarer)

Ha en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla har porer i ansiktet, smaart

2011-04-06 @ 11:55:40
Postat av: Bloggarmaja

avundsjuk !

2011-04-07 @ 11:15:31
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: simone

jättefint foto, men porer hoppas jag du har.. vore väldigt udda annars :-D

2011-04-08 @ 11:11:31
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0