CONVERSE-INREDNING!

Igår så började jag inreda om på nytt, detta kommer låta konstigt men jag inreder faktiskt med conversereklam och skor samt skokartonger. De flesta kommer inte finnas med på bilderna men idag så fotade jag lite från mitt rum samt mina nya grejjor som jag köpt nu när den nya gallerian här i Kiruna har öppnat! ;
Från min hylla, Bilden i ramen kommer från en conversetidning.
Från hyllan, Mina favvosmycken o en jättegammal klocka där bak.
Från hyllan, En IKEA-trädocka som jag lagt mitt armband på
Mina smutsiga skor under min sjuukligt gamla stol, Gillar denna bild!
Jag idag med mina nya fina kläder som jag bara ÄLSKAR!
Vad kan man säga, Röda läppar med blåa ögon??
My kitchen! And..... My ass??
Köket ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Anders

Intresserad att sälja dina slitna converse till min samling? Betalar bra. Hör av dig!!!

2011-10-02 @ 11:07:31
Postat av: En ful en

Önskar jag hade fått rengöra dina skor åt dig !!!

2012-10-28 @ 01:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0