EN GALEN ASIAT & EN BABIAN PÅ CRACK!

Jag o Elin knallar ned till kvantum, Elin säger något o bryter på finska, Jag börjar bryta på finska, Vi
tillsammans bryter på finska. Kan inte ens sluta!
1. Skriker " NEJ DU FÅR INTE GÅ ÖVER ÄN!" vid övergångstället, Bryter på finska utan att jag märker
det.. folk tittat konstigt!
2. Kameraövervakning på Kvantum, Tittar på mig själv i tv,n vid ingången. Börjar gå i hip hoppar-gångstil med magen utåtputat medans Elin gör ett stoooort psykosmile ,Sätter oss fast i tvn och glömmer dendär
otroligt snygga killen som står o rååglor mitt framför oss. Vad tänkte han om oss??

3. Ger en åsikt om alla hus som vi går förbi (fortfarande med en brytning på finska), Jag säger
-aah kollah, ngn ville inte ha en broon dörr!  Elin- Rasister! Då står dom där.. o glor på oss, Tystnad
och titta bort för att dom ALDRIG ska känna igen oss!
FY SATAANAH! Man kan verkligen inte göra bort sig på något värre sätt!..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Då skriver du att du hatar låtarna, inte honom? Spelar inte så stor roll för mig, men lät lite kul att du först inte kunde säga ordet "ful" men att säga att du hatar någon var okej. Men skit samma.



Ingen idé att bli irriterad. Jag menade inget illa, bara att jag tvivlar på att han skriver sina egna låtar. Jag gillar inte hans musik för fem öre. Hur han beter sig annars har jag ingen aning om.

2011-08-04 @ 19:42:26
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0