Finns det något värre?

Jag vet detdär med dåliga dagar och bra dagar, MEN SERIÖST! Såhär illa har aldrig en dag varit enligt mig ( allt va inte dåligt med det mesta ), Jag vill höra med er!?:

Tycker ni att det är rätt att personal får ta skit från kunder, bara för att vara trevlig? Ska inte kunden respektera en i det läget att man står med så mycket hjälp man kan till dom, beter sig med ett glatt leende osv??

Jag själv är nästan aldrig med om sånt,  men idag var det en sådan, och har varit innan dess också.
Jag gillar mitt jobb, Jag vill hjälpa till och jag är framförallt trevlig mot alla, Men trotsallt så finns det vissa som beter sig med " FUCK YOU!! " till en, Varken ens leende eller hjälp duger inte.
Alla ni som märker er själva med att ni kan va lite föööör mke mot personal, kom ihåg!
Det är alltid kunden som har rätt, Men trots det så ska man aldrig spotta ord i ansiktet på en i personalen..
Beter jag mig som en biiiatch?? yiepp! Men bara för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0