HÖSTEN, ALLT I ETT!


2a året gymnasiet, MarknadsMedia, Nya ämnen, Nya prov, Matte B. Hur kommer det egentligen att gå för mig detta år? Jag längtar till skolan ( vilket är konstigt ) MEN jag längtar inte till Matte B, Dock måste jag ha Matte B för att sedan läsa vidare och för att komma bort från stan.
Har bestämt att jag ska inte uppnå mål som MVG i Matte B utan jag tänker ist att det är lika att bara få det bortgjort och att G duger enligt mig. Vet inte ännu vad jag ens vill bli men något jag är helt 100 på är att jag inte ska stanna i denna stad och jobba på tex Ica eller en grill resten av mitt liv, men blir nog att stanna ett eller två år efter skolan och jobba på LKAB bara för att få en "studentkassa" och råd med lägenhet samt krispengar!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-13 @ 18:32:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0