VI PÅ MM2!



 

 
 
 


Folk säger "Man blir ingenting om man går marknadsmedia, dom leker bara!" 
Men egentligen är det såhär! Jag som går MarknadsMedia tycker att det är chill på lektionerna.
Kan säga att man blir inte något diret när man gått ut utan man måste läsa vidare.
Dom som går Marknadsmedia är antingen intresserad av Media eller Handels!
Vi får alla B-kurser inräknade förutom MatteB, Vilket jag tycker är bra för då slipper man välja
det till individuella val. MarknadsMedia är en kulkul linje med allt från media, O de bästa med Marknadsmedia enligt mig är såklart fotografisk bild! 



 


 







Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ganska nybörjare på foto? Bilderna är ganska nybörjar-aktiga.

2011-08-28 @ 17:20:04
Postat av: Cecilia

Fimp-bilden var ganska cool :) Fast på MM är det ju bara Svenska B (som jag tror alla läser) och Engelska B av B-kurserna som är inräknade.

2011-08-28 @ 19:25:55
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0