Dålig uppdatering, yes!

Jag och Mats har varit o myst i vittangi hela helgen, Sjukt mysigt! Har leget i soffan typ hela helgen och tittat på alla 100000 kanaler dom har där, Mats morsa köpte godis till oss så fick äta de med (Y) Loooove! Jag har inte haft med min dator under helgen, därför jag inte skrivit någonting under helgen, Men det ska jag fixa till senare, tänkte ta och gå på en promenad om det inte är för kallt, fixa lite alla hjärtans dag bilder :) <3

Vi får väl höras! Ska snart på gympan o träna lite styrke :)




Kommentarer
Postat av: rebeckajohansso¤

svar: inte i kyrkan din dummer, PÅ kyrkan.



den bilden du fotade på kyrkan hade någon säkert betalat rätt bra för, den var fin! man kan liksom sälja sina bilder och få betalt för det ;)

2011-02-14 @ 13:33:08
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0