En kväll, Nu blir det lite mat.

Äntligen har jag vaknat upp ;) På facebook skrev jag att jag bara var tvungen att äta chokladbollar, Men har faktiskt hållt mig borta från sött idag, När jag kom hem så åt jag mammas hemmagjorda pyttipanna och sedan så gick ju vi
( jag o mats ) och vilade ett litet tag.
Känns så jävla skönt men tycker samtidigt att man kanske borde ha ställt ett alarm, Men tror att de kommer gå bra att sova. Känner mig lite sjuk så kanske bara är bra att vila sin skalle ibland lite extra. Men nu ska jag ta ett liten fika här så att man inte sväter ihjäl tills senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

chokladbollar är typ svårt att hålla sej borta från, haha.

2011-02-10 @ 20:56:27
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.



Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.



Önskar dig en fortsatt härlig fredag!

2011-02-11 @ 11:17:55
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0