God natt käraste <3

Jag har börjat bli väldigt trött nu, Har suttot vid datan ett bra tag nu, bakat och lagat mat.
Gjorde en nyttig äppelpaj just som var sjukt god, Dessutom använder man bara 25g smör
( kan berätta receptet en annan dag ), När jag väl ska vara nyttig och samtidigt vill ha något
gott så tycker jag att det är lika bra att laga något nyttigt gott, som i detta fall äppelpaj.
Har även tänkt att möblera i mitt rum, Vet inte när det blir men mysigt lär det bli iallafall.
Det får jag nu tänka på en annan dag, annars kommer jag aldrig kunna sova, haha ;)
Gjorde en massa loppor idag i skolan;
Ahhja, men nu ska jag ta och sova, blir att stiga upp tidigt imorgon :)
( egentligen känns det som mitt i natten när man vaknat )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0