Homo-Hetro!



Jag har fått frågor ibland om vad jag tycker om att man är homo, hetero osv..
Jag själv är ju såklart hetero, Men dom som oroar sig över vad dom är? wtf!?
DON'T DO IT! Så svårt är det inte, Jag vet ju hur många som är iaf lesbiska
i denhär staden, osså tänker man att denhär staden är typ sjukt liten, vad finns
de inte i andra städer då?





Jag accepterar personer efter insidan, inte bara för att jag är rädd att den
personen ska lämna mig för stunden utan också för att det faktiskt finns en
del kompisar som kan hänga kvar livet runt. Jag vet hur det är att gå runt och
känna sig lite " ensam" ibland trots att man har sin pojkvän, och den bästa
kompisen som man umgåts med hela sitt liv. Men samtidigt tycker jag att det kan
vara så jävla fel av en person som säger, " Jaha vem har du som kompis då?"
När den personen går och bär på minst 10 stycken kompisar som hade kunnat
lämna personen för att få ett snyggt klädesplagg.
Därför kommer jag till denhär diskussionen! Att en som är homo känner sig ensam,
om hon har kompisar som står vid hennes sida iallafall, och lämnar dom andra.
Borde inte dom som är homo ha ett större hjärta isånnafall?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0