Skridskor, suck! -.-

Sitter i skolan, är slut i både hjärnan och kroppen. Känner mig sjukt stressad och hinner inte blogga så mycket idag ;( Först är det skola till ungefär 15.00 och sedan ska jag träna och efter träningen så blir de att käka något snabbt och efter det så händer det en hemlig grej ;) hehe, det är det ända jag ser fram emot. ni får veta det senare. Kommer antagligen blogga om det sedan. Har även skridskorpå gympan idag och då känner jag bara döööda mig! *ännu mer stressad* . Känner mig sjukt sliten på något sätt men det är väl något man får leva med ;) Nu ska jag fortsätta att arbeta med mitt lilla företag här :)




Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Fin blogg! =)

Allt bra idag?

Kram

2011-02-28 @ 18:43:36
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0