VAD TYCKER DU!?

Jag var nyss inne och checkade in en som BARA fotade bilder på sina dockor, gjorde dom till "IRL-BILDER"
Den första reaktionen jag fick var som typ att antingen är dom besatt av japanska grejer eller så har dom inte mognat, Men samtidigt rös jag även lite i kroppen eftersom att jag kan tycka att det är sjukt läskigt när folk vill att dockorna ska se verkliga ut, posa som en riktig människa, bygga rum till dom som en riktig människa osv..
Jag hade nog däremot tyckt att det hade varit kul att designa dock-möbler och designa dockorna men domhär personerna gör det till en dockvärld! Vad tycker du om att ha dockor som något som vandrar runt irl??
PS. Dom som sysslar med detta är 17 o uppåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0