Att hata är att tappa förståndet..

Det va när Kissie hade blivit "Kissie" va känd för att vara blond,korkad, supersmal bloggerska in the middle.
Jag störde mig som fan över hur betedde sig, Inte bara för att hon tyckte att det va äckligt med minivalkar och typ för mycket mat, Jag måste säga att jag ville vara hon för en dag. Kunna känna sig snygg och få hur mke ligg som helst va det ända som betydde när man typ gick i åttan, Det va då man tillhörde domdär supande typerna " coola" .

Jag var överviktig när jag var yngre, Avundsjuk för att alla mina kompisar var smala osv...

 Men en dag så hade jag inte läst Kissies blogg på ett bra tag och tänkte att jag skulle gå in för att se hur hon
såg ut i dagens läge, Hon va inte blond längre, Hade opererat brösten, läpparna, näsan osv..
Snacka om värsta chocken man fick i de fallet, trodde knappt det va henne...

Jag träffade min pojkvän och 2 månader efter att vi hade blivit tillsammans så tog jag tag i mitt liv och
typ bantade bort det jag tyckte va för mycket.

Jag hade ett uppehåll från Kissies blogg ännu en gång vid den tiden, Helt plöstligt så var jag självsäker,
tyckte att jag själv var den snyggaste tjejen i stan och kände att jag älskade mitt egna liv, Men jag gick in
på hennes blogg och läste,, Jag kände ungefär " Oj hon är ju grymt bra egentligen, kanske borde man
se mer upp till henne än ned? "


Så dom som skriver kränkande, Jag säger er bara ( inte till er alla men vissa av er )
att när ni skriver kommentarer på min blogg som är kränkande lyssnar jag inte, Jag
känner " Men vafan egentligen, Jag va dom ett tag. Dom är avundsjuka på mig,
Jag vet hur det är att MÅSTE passa in, Jag vet hur det är att bo i en liten stad och-
leva på rykten, Jag vet hur det är att vara avundsjuka på andra ( behöver inte vara
utseende, utan kan lika gärna vara pengar, att någon har sagt något som du vill
själv bli kallad ) Men en sak som man måste lägga framför sig är att :

Jag vill vara mig själv, Jag vill inte gå med andra kläder och tycka samma sak
som andra bara för att passa in och känna att jag är i centrum, Utan jag kör mitt
egna race och sedan får dom personer som acceptera mig som jag är höra av
sig, Det går så mycket bättre! Det är ett ord som kallas för att man är mogen,
och att man faktiskt inte orka bry sig, Visst är det enkelt med en tanke bara ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0