DEDÄR MED BYTET..


svara gärna efter du läst detta ;

MarknadsMedia.. Hmm, Ingen lust längre om jag ska va helt ärlig. Jag känner mer att man ska fota
proffsfoton istället, Man kanske fotar en bild på en skylt som absolut är så enkelt, Liksom att bara klicka på en knapp. Jag vill syssla med foton på fritiden, och istället för att plugga direkt efter och känna att jag inte har nå jobb och är dödsfattig så kan jag istället gå ett frisörgymnasium,där jag kan plugga in allt på 3 år och sedan direkt efter skolan arbeta på en frisörsalong medans jag pluggar, Min morsa sa själv att jag kommer inte kunna veta vad jag vill jobba med när jag är 19-20 år så då kan jag ju lika gärna göra så istället för att bara plugga hela tiden utan att få pengar, antingen här i stan eller i Gävle, Om jag är här i stan så är det ju bra eftersom att jag kan bo hemma och har ju även Mats här, det negativa är att jag själv har hört att lärarna inte är så jättebra, Om jag bor i Gävle så bor jag gratis eftersom att jag delar med Rebecka och får + bidrag, så kommer inte betala hyran,Sedan så äre mat för mitt studiebidrag, Det kommer att gå i första hand eftersom att man måste klara sig, sedan tänkte jag söka jobb där var Rebecka jobbar eller på tex Mc Donalds. Då har jag råd med precis allt, det ända dom behöver betala är min medecin som jag vet är svindyr, men samtidigt så kommer det bli billigare för dom eftersom att jag betalar min mat helt själv! Vem håller med mig att det är bättre att flytta till Gävle och gå John Bauer och få proffslärare och en unik utbildning? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du som nyss skrev att MM var bäst?

2011-01-26 @ 09:28:18
Postat av: random

som frisör jobbar man ju ca 10-17? då man är i skolan. sen om du går dem 3 åren så haru ju gått 1 år på mm och så har du ju gått i skolan i 4år sen om du ska plugga medans du jobbar som frisör, så gåru väl 3år+ nåra yttligare beroende på vad du ska göra?

2011-01-26 @ 15:19:53
Postat av: Anonym

Det är några tjejer som gått MM som öppnat egna frisörsalonger, Om du inte visste det :p Det är mycket bredare än många tror. Sen tidigare i bloggen har du skrivit på ett sådant sätt som att du är "rik" men tydligen inte så :p

2011-01-26 @ 16:59:33
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta vilken storlek du vill ha och du är med i tävlingen, lycka till !

kram



2011-01-26 @ 21:07:31
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0