Maten som väntar..

Jag är inte som Kissie som gör sin lilla barnmatsdiet och drar bort fett med sprutor, Utan jag kör "REAL LIFE"

Jag går inte på någon diet men håller mig däremot nyttig, Jag har käkat ett nyttigt bröd som mamma gör utan smör, hon har typ torkade frukter i det och en massa frön,Så jag käkade en sån macka med kaffe till, och sedan gick jag på en liten promenad till Mats och hämtade min kamera, När jag kom hem så tog jag en banan som
ett mellanmål, Till middag så blire kycklingspett och sötpotatis, Nu när Mats inte är här så ides jag inet köpa godis så gick och köpte Nyponsoppa- extra prima. Den har inte lika mycket socker som den vanliga och en porion inneåller 140 kalorier, Tycker jag är bra (Y) Håll dig hälsosam och tänk inte på kliniker!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon som verkar vääldigt besatt av kissie nämner henne typ varannat inlägg :P

2011-01-29 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0